Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006

Της μαμάς της το μουνί

Δύο εγκεφαλικά σε 5 λεπτά είναι πολλά ακόμα και αν δεν έχεις 30αρήσει ακόμα.
Γυρνάω από τη δουλειά και από ατυχή σύμπτωση το ραδιόφωνο πέφτει στις ειδήσεις του αντ1(νομίζω). Ακούω τον δημοσιογράφο να λέει ότι ο πρωθυπουργός είπε ότι δεν θα εφαρμόσει την πολιτική παροχών της προηγούμενης κυβέρνησης που μας έφερε σε δυσχερή οικονομική θέση και καταλαβαίνω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι. Αν ήμουν μόνος μες στο αυτοκίνητο θα είχα αρχίσει τα γαμωσταυρίδια, αλλά επειδή μαζί μου είναι η Βίκυ που δεν ενδιαφέρεται και πολύ για πολιτική ή για τις τσαντίλες μου, απλά σταματάω να μιλάω και αρχίζω να βρίζω από μέσα μου τον παλιομαλάκα τον πρωθυπουργό που πάει να μας πείσει ότι τα λεφτά οι προηγούμενη κυβέρνηση τα έδωσε σε παροχές, και όχι στα χέρια 20-30 ανθρώπων (αλήθεια τι έγινε η μάχη με την διαφθορά;).

Πάνω που έχω αρχίσει να ηρεμώ και να εξηγώ στη συνεπιβάτη μου, ότι σταμάτησα να μιλάω για δυο λεπτά γιατί τσαντίστηκα με το ραδιόφωνο, και αφού έχω λάβει από αυτήν θετική κριτική γιατί είμαι πολύ ήρεμος στα νεύρα μου, έρχεται το δεύτερο (και πιο δυνατό) εγκεφαλικό.Το ρεπορτάζ είναι για τις ανισσοροπίες στον πλούτο στην ελλάδα και για τις πιο φτωχές και πιο πλούσιες περιοχές στην αθήνα. Πιο φτωχή η Καισαρριανή (δεν ξέρω πως γράφεται) και πιο πλούσια η Εκάλη με μ.ο. 29000 € (μάλλον μετράνε και τους σκλάβους που έχουν στις βίλες για εργαζόμενους). Το λόγο πέρνει η δήμαρχος Εκάλης η οποία περιχαρής δηλώνει:" Εμείς περνάμε καλά, όλοι στην Ελλάδα περνάνε μια χαρά,". Φροντίζοντας να διαψέυσω την Βίκη δευτερόλεπτα μετά την εκθείαση της ψυχραιμίας μου αναφώνησα ουρλιάζοντας την μόνη φράση που μου ήρθε στο μυαλό:
Της μαμάς της το μουνί

Δεν υπάρχουν σχόλια: