Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2006

Όλα αρχίζουν κάπως

Παλιά δεν συμπαθούσα τα ημερολόγια. Δεν καταλάβαινα το νόημα τους. Οι αναμνήσεις μου ήταν αρκετά δυνατές για να τις θυμάμαι για πάντα. Και είμαι πάντα εγώ. Εγώ θα βλέπω τον εαυτό μου στο μέλλον. Άρα γιατί να γράφω αυτά που θα ξέρω ούτως ή άλλως;

Βέβαια τώρα ξέρω ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Δεν είμαι αυτός που βλέπω στο μυαλό μου πριν από 10 χρόνια. Κάθε στιγμή γίνομαι κάποιος άλλος, πνευματικά και σωματικά. Δεν το κάνω μόνο εγώ, το κάνουν όλοι, το κάνει ο κόσμος γύρω μου. Και ξεχνάω. Πράγματα που σήμερα με εντυπωσιάζουν, πριν 10 χρόνια ούτε τα πρόσεχα. Δεν είναι μέρος της μνήμης μου, δεν με ενδιέφεραν. Έτσι αποφάσισα να κρατήσω αυτό το ημερολόγιο (αν και υποψιάζομαι ότι θα το παρατήσω, γιατί σε αυτό ήμουν σταθερός στη ζωή μου μέχρι τώρα), για να δω σε 10 χρόνια πως ήμουν, τι με εντυπωσίαζε τότε και να μπορώ να κρίνω αυτόν τον φίλο μου (τον εαυτό μου πριν από μια δεκαετία) με αυτά που αυτός διάλεξε.

Το ξέρω ότι αυτή η εγγραφή χάνει κάπου το νόημα της, αλλά εγώ ξέρω τι σημαίνει και ελπίζω να το θυμάμαι το 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: